Strona główna » Aktualności » Ferie zimowe 2017

Ferie zimowe 2017

20 lutego 2017

Wielka przygoda, mnóstwo emocji i przede wszystkim dużo uśmiechu – tak można podsumować nasze tegoroczne ferie. Rodzeństwo podopiecznych Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska spędziło pod opieką wolontariuszy weekend w okolicach masywu Ślęży.

Ale może od początku…

Piątek, godzina 9.00. Zbiórka. Pogoda nieciekawa, na twarzach widać jednak uśmiechy, więc jedziemy z pozytywnym nastawieniem. Piątkowe atrakcje to: zwiedzanie muzeum, pyszna pizza i ciekawe, trochę tajemnicze, trochę zabawne, bajędy opowiadane przez przesympatycznego Andrzeja Kocińskiego, a wieczorem gry i zabawy integracyjne, czyli wspaniała zabawa i śmiechu co niemiara.

Dzień drugi – zdobywamy szczyt! Mgła na trasie wędrówki roztaczała wokół nas atmosferę grozy i tajemniczości. Na szczycie zwiedziliśmy piękny kościółek i poznaliśmy jego ciekawą historię. Po południu młodzież ze wspólnoty Ślęża – góra Tabor młodych przygotowała dla nas niespodziankę: zabawy integracyjne. Potem było ognisko i… karaoke! Serdecznie dziękujemy Wam za poświęcony czas i zarażenie wszystkich pozytywną energią.

Niedziela. Ostatni dzień i długo wyczekiwana atrakcja – rapowanie z ks. Kubą Bartczakiem. Dzięki swojemu niesamowitemu podejściu do dzieci i młodzieży zaangażował w zabawę wszystkich, a na koniec otrzymaliśmy płytę jedynego rapującego księdza w Polsce! Kto nie był, niech żałuje!

Nasze kochane panie gospodynie pożegnały nas przepysznym niedzielnym obiadkiem. Z całego serca dziękujemy za gościnę, smakowite posiłki i za trud włożony w przygotowanie naszego pobytu.

To był wspaniały wyjazd. Zbliżył do siebie dzieci, a także pokazał nam, jak wiele jest ludzi dobrej woli i jak ważne są najmniejsze gesty.

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY PRZYCZYNILI SIĘ DO ZORGANIZOWANIA WYJAZDU DLA RODZEŃSTWA NASZYCH PODOPIECZNYCH:

Dziękujemy Katarzynie Urbaniak oraz Piotrowi Czupkowskiemu za pomysł i organizację ferii dla naszych dzieciaków.

Dziękujemy Ani, Marysi, Zbyszkowi – wolontariuszom, dzięki, którym ten wyjazd był bezpieczny i radosny.

Dziękujemy sponsorom generalnym:

Burmistrzowi Miasta i Gminy Sobótka Stanisławowi Dobrowolskiemu i ks. prałatowi dr. Ryszardowi Staszakowi z Parafii pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Sulistrowicach

oraz: ks. Jakubowi Bartczakowi, Andrzejowi Kocińskiemu, Krzysztofowi Krzeszowskiemu („Baszta” Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Handlowe), Piekarni-Cukierni Marian Bąkowski, Biskupiej Kopie s.c. – Domowi Turysty „Pod Wieżycą” , Wojciechowi Fabisiakowi (Muzeum Ślężańskie im. Stanisława Dunajewskiego w Sobótce), Zofii Dyś (Księgarnia Dyś Zofia), Małgorzacie Kajderowicz-Kowalik, Sadom Ślężańskim i Wojciechowi Franaszczukowi, AS – Stowarzyszeniu Wspierania Inicjatyw Lokalnych, Pizzerii „La Strada” w Sobótce i Kindze Stachów, Elżbiecie Kwiatek, Teresie Masłowskiej, Renacie Stachów, Tomaszowi Litce, Dyrektorowi Gimnazjum Gminnego im. Piotra Włosta – Mirosławowi Jaroszowi, Młynowi z Jordanowa Śląskiego i Zenonowi oraz Beacie Feszczukom, Leśnictwu Sulistrowiczki i Lesławowi Stawczyńskiemu, Ewie Król, Piekarni Grzegorza Wieczorka, Katarzynie Wierzbickiej, Joannie Urbaniak, firmie Lazos sp. z o.o.

i wszystkim pozostałym darczyńcom!

Zostań Bohaterem Formuły Dobra

Możesz pomóc nieuleczalnie chorym dzieciom, które nieuchronnie zmierzają do końca swoich dni, otoczone rodziną i naszą profesjonalną troską. Jesteśmy z nimi naprawdę.

Czy dołączysz do nas?

Pozostałe aktualności

Akcja „Nie bądź sknera kup pampera”

Rozpoczęliśmy kolejną edycję akcji "Nie bądź sknera kup pampera", której celem jest zbiórka artykułów dla dzieci będących pod opieką naszego hospicjum. W tym działaniu może wziąć udział każdy. To nic trudnego. Wystarczy skontaktować się z koordynatorem z ramienia...

czytaj dalej
Co przyniesie nam 2024 rok w ramach projektu WOW dla NGO?

Cieszymy się, że możemy podzielić się z Wami wiadomościami dotyczącymi naszego projektu WOW dla NGO! Dzięki wsparciu 365 475 zł, jakie otrzymaliśmy na lata 2023-2026, od Narodowego Instytutu Wolności, rozpoczęliśmy wiele inicjatyw, które mają na celu rozwijanie...

Zapraszamy na spotkanie Grupy Wsparcia

Szanowni Państwo, Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” serdecznie zaprasza na coroczne Spotkanie Świąteczne dla rodziców po stracie. W czasie spotkania przewidziano czas na modlitwę, i rozmowę przy kawie. Będzie to okazja, aby w bezpiecznym i...